betul60 meme ucunuz yoksa direk sağmaya geçin bence. İçti içemedi geldi gelmedi Falan sürekli strese girersiniz sağmak kötü bir şey değil. Biraz zahmetli olabilir fakat böyle de içti içemedi derken düzenli emmediği için artmasını engelliyor olabilir. Kesilmez sütünüz telaşınız olmasın ama istediğiniz gibi artmasını makineyle de sağlamak daha kolay olabilir sizin durumunuzda. Sadece eller serbest lansinoh almıştım ben çok iyi oluyor o sağanlar için. Mama da verdim günde bir kez hipp verdim çok gaz yaptı sma comfort ya da Aptamil conformşl ver dedi doktor sma vermiştik o zamandan hala kullanırız, baya kilo almıştı.