Merhaba kızlar, bebeğim bugün tam 4 aylık oldu fakat yerde yatarken kafasını kendi başına kaldıramıyor yada ben ellerinden tutup kaldırmaya çalıştığımda kafasını geriye atıyor ve bugün karşıma çıktı nörolojik bir durum diyen birine rastladım korktum açıkcası. Kucağımdayken vs kafasını kendi tutabiliyor bu arada.