
Merhabalar hanımlar, dün gece aniden uyanıp ağlanaya başladı kızım. Boynunu filan kaşıyordu, bende kaşıntı ilacı sürüp geri uyutmaya çalıştım baya zorladı beni, bugün gündüz uykusu içinde yatağa koydum kaşınmaya başladı bu sefer koltuk altı. Uyuduktan sonra bakayım dedim, bu şekildeydi. Sizce ne olabilir? Sadece koltuk altında var.