Arkadaşlar merhaba
Evet 36 haftalık doğan ve şuan 50 günlük bir kızımız bronşit tabiki şuan hastanede tedavisi başlandı. Öncelikle bir yakinimin bebeği onu belirteyim okula giden abisinden enfeksiyon kapan bebek götürüldüğü hastaneden sadece GRİP BOL SİVİ VERİN COK HUYUZLANİRSA CALPOL VERİN BİRDE HAVA VERİN diye eve yollanmış ancak gece saturasyonu oldukça düşen bebek nefes almakta güçlük çekince ailesi başka hastaneye götürüyor bu arada Tokat’ta yaşiyolar ve bebek hastaneye aliniyor çünkü bronşit olmuş ve bünyesi zayıf olduğu için çok ağır etkilemiş şimdi asıl sorumuz şu hani zaten tedavi ediliyor hastanede ama anne dışardan nasıl mudahele edebilir daha hızlı iyileşmesi için bu arada bebeğin durumu o kadar ağır ki nefes alamadığı için anne emziremiyor bile şırınga ile besliyor. Önerisi olan var mı şöyle de yaparsa daha çabuk toparlar vs gibi cevaplarsanız sevinirim çünkü bir çocuğu daha var ve birakicak kimsesi yok