Oğlumun iki gündür düşmeyen ateşi ve öksürüğü vardı . Ama dolvenle falan bir buçuk saate düşüyordu devlete götürdük boğazında beyazlık bar dedi gösterdi , penisilin verdi kullanmanız lazım diyeiğne verdi . Benim içim rahat etmedi tabi , özel kliniğe götürdüm beta ve diğer testlerden yaptılar adenovirüs çıktı beta negatif çıktı . Doktor antibiyotikle geçmez dedi viral olduğu için , penisilin de gerektirmiyor dedi . Üç gün sabretmeniz lazım dedi ateşin kırılması için .