Kızlar bebegım 9 aylık oldu tahlillerini yaptırdım b12 dusuk çıktı doktor iğne verdi haftada 1 yarım ampul demir için de şurup verdi toparlaması için surubu verdikten 1 saat sonra kızım kustu bezını değişirken de idrar cok yoğun kokuyordu ve hafif kırmızımsıydı bezi benzer durum yasayan var mı bu idrarındaki renk değişimi iğneden kaynaklı mı ne yapmam lazım