1 aydır geçmeyen ishal ve pişik 1 haftada 2 paket bez bitiriyoruz hastaneye götürüyorum birşey yok diyorlar ama dün yeşil renkte mukuslu kakasını yapmıştı ve bugünde az az devam ediyor pişik kremi olarak sudocrem kullandım bepantol kullandım hiçbiri bir işe yaramıyor allah rızası için ishali ne keser pişiği ishalden diye düşünüyorum ne yiyor ne içiyor cocugum ne yapacağımı şaşırdım