Oglunasikbiranne08 Kızlar oğlum eline ne geçerse ağzına alıyor battaniye mendil kumanda oyuncak ne olursa. 7 buçuk aylık bu arada. 2 dişi çıktı. Ne zaman bırakır bunu acaba? Bırakır mı ki?
Tinimini Oglunasikbiranne08 Çok normal. Bebekler herşeyi ağızlarıyla keşfederker ☺️ Geçici bir süreç telaşlanmayın
Oglunasikbiranne08 Tinimini anladm cnm çok sağol. Ne bilim korktum bir an. Ellerimi yemeye çalışıyor, kıyafetimi çekip yemeye çalışıyor 😀😀 ilk çocuk olunca endişe ettim azcık
Oglunasikbiranne08 Mom0870 anladm cnm çok sağol. Ne bilim endise ettim bir an. Evde ağzına sokmadıgi bir şey kalmadı inanki 😀 bi telefonum kaldı onu da gördüğü yerde hizlica emekleyip almaya çalışıyor ama izin vermiyorum.😀
Mom0870 Oglunasikbiranne08 ablam sirkeyle siliyordu her şeyi sonra baktı baş edemiyor bıraktı şimdi hastalıklar var sende sil sirkeyle öyle tanıyacak öyle büyüyorlar çünkü 😀💕 sağlıkla büyüsünler inşallah
Oglunasikbiranne08 Mom0870 aynen cnm bende yikiyorum iyice oyuncakları filan. Sirkede kullanayım iyi dedin cnm. İnşallah hepimizin evladı 😚😍🙏