Arkadaşlar ikizlerimden biri hafif serebral palsi teşhisi aldı. 22 aylık. Sol bacakta sıkıntı var sadece. Mr cektirdik rapor daha çıkmadı ama gittiğimiz profesör cd görüntülerinden bakarak iki taraflı etkilenim olduğunu ve fizik tedavi almamiz gerektiğini söyledi. Çözger raporu bekliyoruz fizik tedavi için. Benim sorum çocuğu veya bir tanıdığı bu şekilde olup tamamen düzelen var mı. Kızımın yalniz sol bacağı sıkıntılı aşırı içe basıyor ve diz cok geriye kaçıyor doğal olarak denge sorunu var