cemile161_ Benim oğlumda tam o zamanlar yarım yamalak konuşuyordu çoğu kelimenin iki harfini söylüyordu mesela. İnsanlar asla ne dediğini anlamazdı. Anne gel, baba dur, nene sus vs kısa cümleleri vardı
36 aylık olduğunda ne oldu bilmiyorum birden açılmaya başladı. Şuan 3.5 yaşında yine yaşıtlarına göre geri dili tam dönmüyor ama artık anlıyor herkes
Kreşe verdim bu arada, ondan sonra bir anda açıldı