Kızlar delircem artık.
Kızım (20 aylık) ne alsam da oynamıyor. İlk alındığında 10-15 dk oynar sonra atar bi kenara oynamaz. Ve sıkılıyor.
Kitaplar, magnetler, peluşlar, legolar… her şeyden alıyorum ama oynamıyor.
Sonra da sıkıldığı için ağlıyor.
Sinirlerimi bozuyor artık. O sıkıldığı için ben saatlerce oyalayıcı oyuncak araştırıyorum, sonra alıyorum ilk alındığında 15 dk bakar oynar sonra oynamaz. E o zaman sıkılma . Ay valla yazarken de sinir bastı .