ipekduru7 Prenses_annesi22 yaa gerçekten var mı hem korkuyorum kızım çok küçük ama çok farklı bi duygu
Prenses_annesi22 ipekduru7 evet var hayırlısı olsun peş peşe olunca belkı kıskanclık bılmezler bnm biri 5 biri 1.5 yasında buyugu kucugu dovuyor surklı vurmak yol kzm yapma kzm etme demekten yorulyorm ınankı
ipekduru7 Prenses_annesi22 ayy Allah yardımcınız olsun o da çok zor . Belki de hayırlısı buydu benim için yapacak bişey yok