Kızzzlar selllamm 2 gün önce ilkk defa 10 kişilik misafir ağırladım evimde. 5.5 yıllık evliyim anca çağırdım milleti clskksks neyse herşey yendi bitti öyle mutlu oldum kiiii evet yoruldum ama değdi. Önceden yapıp buzluğa attıklarım işimi çoook kolaylaştırdı. Yaptığım menüyü yazıcam sizde aynenn yapın derim hem kolay hem çook lezzetliii
Mercimek çorbası
Salçalı et
Beşamel soslu kaşarlı patlıcan(bu varya Allahıım efso) bununla ete yatak yapıyoruz
Şehriyeli pilav
İçli köfte
Yaprak sarma
Havuç-köz kapya biber-mısır ve turşulu tarator
Buzluk böreği(çıtır çıtır)
Kaşık tatlısı
Cevizli ay tatlısı
İçli köfte sarma ve börek buzluktandı. Kaşık tatlısını bir gün önce yaptımm taratoru da bir gün önceden hazırlayıp yoğurt ve mayonezi o gün karıştırım.
Şimdii 2 hafta sonra da yine bi 8 kişi olacağıız onun menüsünü de hemen yazıyorummm
Mercimek çorbası
Soslu top köfte
Patates püresi
Bulgur pilavı
Kuru patlıcan dolması(zeytinyağlı)
Börek
Yine o yaptığım tarator
Muzlu çikolatalı magnolya
Binbir gece masalı tatlısı(cevizli bi hamur tatlısı)
Hadi bakalım seç beğen yapp❤️