ozlemozkan kullanmadım ama benim küpemin arkası biraz öne gelip sıkıştırınca kulağım acıyor. Düşmemesi için de sıkması lazım. Ya acıtır, yada kolay çıkıp düşen bir ürün olur diye düşünüyorum. Fiyatı da uygunmuş gerçi, alıp deneyebilirsiniz belki ona göre üretilmiştir kullanırken sorun yaşamazsınız