Kızlar merhaba
Arkadaşımın bebeği bir buçuk yaş aşısı oldu dunden beridir bacağı şişti ve bacağının ateşini olctugumüzde 41 derece ateş gösteriyor buz koydu ama faydası olmadı öğleden sonra hastaneye götürecek ama merak ettim başına gelen varmı zamanla geçiyormu?