Babyturco yeni dogandan 6. Aya kadar kullandım sonra sızdırmaya başladı, sleepy denedim poşet gibi hiç beğenmedim zaten gündüzde sızdırdı. Goon kullandım çok iyiydi piyasadan çekildi bulamadım. Molfixe geçtim başta iyi gidiyordu sonra bez değişti muhtemelen ve hep sızdırmaya başladı her gece ıslak uyanıyordu çocuk gece yarısı kıyafet degismekten bikmistim. Son çare olarak prima premium aldım veee bu da taşırdı şaka gibi o kadar para 🙈 sonra prima aktif bebek aldım çareyi ondan buldum dediiiiim baya kullandım bir iki sefer bu da taşırmıştır ama sorun değildi. Sonra arkadaşım bana a101 bezi denedin mi ben hep onu kullandım hiç sızma falan olmuyordu dedi. Bende denemek için 10 gündür kullanıyorum veeee iste buuuuu dedim resmen rahatladimmm ıslak kalkmaktan kurtuldu çocuk uyku tulumunu her gün yıkamaktan bikmistim artik. Bir şans verin kızlar hem fiyatı çok uygun hem bez çok iyi emiciligi güzel. Molfix mesela erkek bebekte cisi üst tarafta topluyor beze yaymıyor böyle olunca direk çıkıyor cis. Ama bu a101inki arkaya doğru emiciligi çok iyi.