Merhaba sevgili anneler benim bebegim daha28 gunluk uykusu normal ama aglayinca memeyi de tutmuyor bide benim bebek okadar emmiyor uyuyor surekli istedikce emziriyirum oyle 1 veya 2 saate bir degil yani bir sorun mu oluyir acaba bu iki gundur gaz problemi yasiyirusz huysuzlaniyor gazini gecirmek icin fikrniz var mi acaba bana yardimc olsaniz