Annelik zor zanaat.. Her gün yeni bir tatlı telaş.. Gündemde Katı gıda yiyememe var.. Bebeğim 9 aylık 6. aydan beri çatalla ezerek yedirdim, arada bızt yaptığımda oldu. Ama daha ilerisine geçemiyoruz asla. Pankek falan hayal, iyice haşladığım parmak besinleri eliyle sıkıp eziyor ağzina götürmüyor bile. Sabırla bekliyorum o ayrı konu. tabağındaki besini biraz taneli bıraksam yemiyor çıkarıp ağlıyor. İyice ezince yiyor. Burda okuduklarımdan yila çıkarak damağına koyuyorum yine çıkarıyor, öğürüyor. Öğürme iyi bişey reflex alışacak dersenizde asla aşamıyoruz. Zorlasam sinirleniyor ağlıyor, bu sefer beslenmeyi reddedecek diye korkuyorum. Ezip vermesem hiç yemeyecek aç kalacak korkusu var.Buna nasıl çözüm buldunuz? Nasıl ilerlediniz? Doktorumuz alışır devam et diyor ama görünen hiç öyle değil. Eline olgun avokado muz veriyorum sadece elleriyle eziyor oynuyor. Yeme çiğneme çabası yok. Siz neler yaptınız ?