kubratekn Kızlar bebegım 18 aylık 12.800 kg boyu 75 ama boyu biraz yavaş uzuyor gbı tabi bizde kısayız anne baba olarak.Siz desteklemek için neler yapıyorsunuz ?
Nikita kubratekn benim kızım uzun ama genetik faktörle ilgili. Yalnız boyu uzatan en önemli şey gece uykusunda büyüme hormonu salgılanma zamanını kaçırmamak diye okumuştum. Saat dokuzda uykuda olmalı.
Huma_kus34 kubratekn bızde boylar cok uzun değildir ama kızımın boyu uzundur gören yaşından buyuk duruyor diyo şimdi baktmda 7 aylıkken boyu 74 cm miş şuam 4 yasında karbonıdrat boy uzamnasına engel oluyomus dıye duydum herneyse ben yumurtayı eksık etmedım günlük yasına gore 2 yumurta yedıgı oldu tahın prkmez yedirirdim
queenofrose kubratekn tahin, susam. Bunlar çok boy uzatan şeyler. Birde erken uyku. Ben çok uzun bı kadınım. Çocukluğumda havuç diye ağlardım ve havuç da boy uzatiyomus. Ek bilgi 😉
ful Huma_kus34 merhaba yumurta kabız yapmıyor mu yada kabiz yapmaması için yumurtayı nası vermeliyim 14 aylik bebegim
Gryffindor Uyku, tahin, susam ve yumurta. Bence bunlar boy uzatıyor hele ki yumurta. Tabi genetik de önemli
ful Huma_kus34 ama nasıl vereyim şimdi çok kabizlik var kızım da . Haşlanmış yumurta biraz elma rendesi tahin toz badem yulaf ezmesinj karıştırıp veriyordum. Kabiz oluyor herhalde yumurtadandir dedim 1 haftadır yumurta vermiyorum boyu da kısa geldi bugün baktırdım yumurta yi nasıl kabiz yapmayacak şekilde vereyim yeni anne oldum 1. Bebek o yüzden tariflere açığım
Huma_kus34 ful benımde ilk annelıgım kafama gore labne bıraz zeytın yagı karısımıyla verdim avakodo karışımıyla verdim hafif yagda pşirdim oyle verdim öyle
birprensannesi41 kubratekn kefir içirerek süt içirireek tahin yedirin ceviz ve ay çekirdeğimi diyolarda beyaz olandan o
begonvil00 Kesinlikle maş fasulyesi. İnstada takip ettiğim bir doktor var adam sürekli boy kısalığı olan danışanlarına maş fasulyesini öneriyor ayda birkaç cm uzamaya destek oluyormuş hatta. Bende bebeğime yediriyorum
begonvil00 ful normal fasulye gibi. Ama geceden ıslatmıyorum gerek olmuyor küçük ya hemen pişiyor. Salçalı yapıyorum içine soğan ve pirinçte koyuyorum gaz yapmasın diye de biraz kimyon. Verirken şimdiye kadar biraz çatalla eziyordum şimdi tam çiğnemeyi öğrendiği için bütün veriyorum. Çorbasını da yapıyorlar ama hiç denemedim