KayraVeAnnesi_06 oylesinebiri__ Yani hiç hazır almıyorum annem yapıyor , bizimki yarmadan oluyor un gibi çekilip , hazırlar nasıldır fikrim yok ama yaptığım tarif çok güzel oluyor böyle bir deneyin
birannne_ AyazMerve ay ben ilk kez denedim yulaflı bisküviyle yaptım kremasına da azıcık kahve ekledim enfes oldu hele bir gece bekleyince öfffff 🤤🤤🤤
KayraVeAnnesi_06 oylesinebiri__ Tarifime göre deneyin bence güzel olacaktır . Şimdiden afiyet olsun 🙏🏻✨