bbk88 Kizlar hazir mi aliyorsunuz kendimiz mi yapiyorsunuz acaba ya da hic mi tercih etmiyorsunuz merak ediyorum.
KendiEvimdeDeplasmandayim bbk88 ben hiç vermedim bebe bisküvisi 14aylık kızım. Yani karşı değilim organik olana ama gerek duymadım eksiğini aramadım diyelim
twinmom5450 bbk88 ben alıyorum cicibebe değil ama keçisütlü hurma pekmezi vs olanlardan kullanıyorum walla ikizlerim var bebe bisküvisi yapacak vaktim yok
Balbulutu bbk88 hiç bebe bisküvisi kullanmadık büyük oğlumda yumurta alerjisi çıkınca hiç yemedi. Küçük oğluma da hiç almak gelmedi aklıma ☺️
alpaslanmom_ bbk88 ek gıda döneminde kullandım hala kullanırım keçi sütlü olanından bazen yemek istemez irmik muz bisküvi ezerim cevizde eklerim bayılır