limonlucheesecake Bebeğim henüz 44 günlük son bir kaç haftadır yüzünde kırmızı küçük noktalar oluştu, yüzü pürüzlü olmuş neden olmuş olabilir kusuyor bazen yanaklarına bulaşıyor belki ondandr diyecegim ama nerdeyse bütün yüzünde var. sizde de görüldü mü acaba
asena3265 limonlucheesecake merhaba.biz de aynı durumu yaşadık.Kırmızı noktalar sonra kabuk bağladı.Ben normal bebek aknesi falan diye düşündüm.Dün kontrolümüz vardı doktor cilt kuruluğu var egzama olmuş dedi.Mustelanın nemlendiricisini verdi
sumeyyeravza limonlucheesecake benim bebeğimde banyo zamanı gelince çıkardı. Banyo yaptırınca geçerdi. Bi de öpünce bile hemen büyük kırmızı nokta çıkar. Siz sağlık ocağınızı arayıp sorun yine de ihmale gelmez 🙏🏼
benliedanur limonlucheesecake benim bebeğimde de var hatta o kadar kırmızıydı ki dr normal olabileceğini söylemişti fakat süt ürünlerini keserek test etmek istedim yok denecek kadar azaldı
limonlucheesecake ceydact yumurta tuketmiyorum süt ürünlerini de tuketmiyorum.acaba altta yatan başka bir şey mi var
limonlucheesecake asena3265 öyle mi ben de nemlendireyim ozamn ama kremleri kullanmak istemiyorum daha doğal yağlarla olabilir aslında
gizemtemel Merhaba daha 44 gunluk bebek cilt dokuntuleri olmasi cok normal benim bebegimde vucudu soyuldu yuzunde kirmizi benekler oldu hatta isitme testinde alerjimi oldu diye korkmustum doktorumuz bebegin cildi yenileniyo yikiyosun sampuana alismasi gysilerin kumasina alismasi vs vs bu kirmizi noktalar normal demişti ve suan 2 aylik cidden oyleymis gecti ama iciniz rahat olmasi acisindan doktorunuza sorun her bebek ayni olmuyo hani benimki normal dedi belki sizinki baska bisidir 🌸 saglikla buyutun bebisi
limonlucheesecake gizemtemel teşekkür ederim 🥰 evet yinede görünmekte fayda var ben yinede nemlendireyim bol bol
gezenlady limonlucheesecake yakın zamanda öksürük ateş kusma gibi şeyler sonrası enf dökundusu yaşarmıs bebekler,aklında kalıcagına götür için rahatlar bebek bu nolcagı bellı olmaz
ceydact limonlucheesecake yani bizim çok ileri derecedeydi terayağlı yemek yemeyi bile kesmiştim süt yumurta içeren her şey diyeyim size ama belki başka bir sebepten de olabilir doktora danışmak daha doğru olur
asena3265 limonlucheesecake doktora gitmeden elimde doğal zeytinyağı vardı.Kullandım geçecek gibi oldu ben yine de götürmek istedim alerji olunca da oluyormuş o kızarıklıklar.2 gündür mustelayı kullanınca hemen geçti
asena3265 limonlucheesecake eczaneden aldık.Kendime alacaksam internetten alırdım da Bebiş söz konusu olunca eczaneden aldım
aysedemrc Benimde bebeğimin yüzünde vardı sütümden sürdüm 2 güne düzeldi birde onu dene istersen anne sütünün içinde antibiyotik etkisi varmış o yüzden sanırım iyi geliyormuş
limonlucheesecake aysedemrc daha ben acaba sütten mi oldu diye düşünüyorum çünkü kusunca normalde süt çıkarıyor sanki tahriş olmuş gibi sebebi olabileceğini düşündüm
ceydact Lipikar Baume AP+ önermişti doktorumuz yediklerimi düzenleyip düzenli o kremi de kullanınca 1 haftada toparlamıştı oğlum