Kıızım 4,5 yaşında abla oldu oğlum şuan 4 aylık araları gayet iyi. Tabiki kıskançlıklar oluyor bu normal çünkü eve yeni bir bebek geliyor ister istemez ikiye bölünüyorsun yorgunluk belki yaş araları az olsaydı daha fazla olurdu. Şimdi kızm kıskançlık olsa dahi benim yarı desteğim. Yeri geliyor kardeşini sallıyor, mamasını hazırlıyorum içiriyor, getir götür işlerimi yapıyor ama severek yapmasa yapmaz yani. İlk çocuğunuz sakinse bence 4 yaş arası iyi.