Kızlar bulasık makinesi aldim 5 programlı bulaşıkları kurutmuyor ve yağ lekelerini bırakıyordu aradık yenisini getirdiler buda kurutmuyor ve köpük bırakıyor ama servis geldi makine böyleymiş köpük kalması bizi böyle oyalayacaklar ne yapsam da ürünlerini tekrar alırlar