2prensannesi_1 Kizlar annem bugün bi paket but getirmiş. Yemeğim olduğu için bende yarın pişirmeyi düşündüm. Tarihi ayın 20 sine kadar. Nasılsa yarın pişirecem dolabın asagi kısmında mi kalsın yoksa buzluğa mi atayım? Aşağıda bozulur mu yoksa
Oglunasikbiranne08 2prensannesi_1 annen getirdiginde buzlumuydu? Buzu eridiyse eger bir daha buzluga koyma asagiya koy yarin yaparsın cnm