gg3848 özel çalışıyorum hala aktif hasta aliyorum yani. Ama tabi biraz kısıtlı bir sürem var cok hasta kabul edemiyorum. Birkac tane ozellikle takibini yapmak istediğim bebegim var. Onlarla calisiyorum şu sira ekstra hastaya yerim yok bebegime kendim bakiyorum bir yandan cunku. Bebiş kreşe baslayinca da tam zamanliya geri dönecegim.