Kızlar 4 aylık bebeğim var daha çok yeni anneyim. Eşimle iki üç hafta önce bi ilişki yaşadık prezervatif kullanıyordu ama yırtılıp içime geldi afedersiniz. Bi gün sonra Ella içtim . Yarın adet olmam gerekiyor adet belirtisi yok ve ilk hamileliğimde yaşadığım gibi mide yanması bulantı oluyor çok fazla o zamanda ilk haftalar böyleydim. Yani çok korkuyorum bebeğim çok küçük suan düşünmüyoruz . Yarın erken gebelik testi yapsam çıkar mı cidden yediğim hiç bir şeyi midem almıyor çok yogun yanma bulantı yaşıyorum .