caniminikizleri Kızlar marka olarak hangi kurutma makinesini önerirsiniz acaba ve özellikleri ne olmalı bu konuda hiçbir fikrim bilgim yok bana öneride bulunurmusunuz nasıl bir model alınmalı ve özellikleri ne olmalı?
26merve26 caniminikizleri bosch seri 4 kullanıyorum 3-4 senedir taş gibi çok memnunum diğer beyaz eşyalarım da bosch olduğu için bunu da bosch aldım
Noname21 caniminikizleri siemens var bende ¾ senedir 9 kilo ekstra bir özelliğini kullanmıyorum valla zaten sürekli pamuklu modunda çalışıyor
caniminikizleri Niyesordunbucevabi aslında çevremdeki arkadaşlarım da bu markayı övüyorlar ama bilmiyorum napsam
tospikannesi20 Niyesordunbucevabi Hangi model tam olarak acaba kıyafetlerde küçülme kırışma yapıyor mu bende almak istiyorum
kubra00k Arçelik ısı pompalı kullanıyorum. 3 yılı geçtik. Bazen günde 3 kez bile açarım. Çok severim kendisini . Evdeki en yararlı şey😁
gezenlady kubra00k merhaba benımde arçelik kurutmam 810 kmg modelli,8 kg,şimdi çamasır içinde kalsa buruşturuyo sonra onu bida ütüye almak istesem nasıl alabılıyorum biliyomusunuz?
eses2026 Arçelik kullanıyorum Kasımın başında aldık Hiç durmadan çalışıyor Güzel kırıştırmıyor,küçültmüyor da İron tach,ısı pompalı özellikli İstersen modelini yazabilirim
caniminikizleri eses2026 valla hangisi iyi olur bende bilmiyorum ama yazarsanız sevinirim canım bide ne kadarda aldınz acaba benim camasır makinem de arçelik
minikmisimben Grundig kullanıyorum ısı pompalı al diye önerdiler. Çekme vs yaşamadım hiç çok memnunum. Servisi de Arçelik. 2 yıl olacak
tospikannesi20 ruveyda_34 Hangi model tam olarak acaba kırışma küçülme yapıyor mu bende almak istiyorum
ruveyda_34 caniminikizleri mediamarktan aldım eve taşıma ücretıyle beraber 17 bin verdim sayfasına bakarsanız görürsünüz ozellıklerını feln yenı aldım bu ay kullanan ınsanlar var cevremde cok memnunlar
eses2026 caniminikizleri 35 bin miydi hatırlamıyorum ki Birden fazla eşya almıştık o zaman Arçelik 901 KMXI