Yayburcu gel sarılalım, benimde birkaç gün sonra 2 yaşına girecek bir kızım ve 2 aylık olaxak bir oğlum var, ilk doğum yaptığım zamanlarda bende sizin gibi ağlıyordum çok hala daha ağlıyorum tabi ama ilk günler çok daha farklıydı, kızımla tek olduğum zamanları özlüyorum o düzeni özlüyorum şu an evde her an bir kriz var gibi sürekli birşeylere koşuyorum ve kardeş kıskançlığı yaşıyoruz, kardeşine bir zararı yok gelip öpüyor seviyor ama davranışlarını huyları çok değişti beni paylaşamıyor, az önce uykusundan uyandı anne diye ağladı ama emziriyordum gidemedim babası baktı.. çok zormuş böyle bölünmek ama geçecek diyorum büyüyecekler ve birbirlerinin en iyi arkadaşı olacaklar o yüzden biraz sabır gerekiyor