Domuz gribi olabilir cnm, oğlumda yakalandı, salgın varmiş, 4 saatte bir ateşi çıkıyor, şuan uyumak için ateşinin düşmesini bekliyorum,küçükken de olmuştu ve bir hafta ateşi hiç düşmemişti, sizin de öyle olabilir, başka bir doktora da görünün isterseniz