Emzirdim yok ağlıyor zaten burunları kapalı çok ağlamaya başladı sesleniyorum kalkmıyor gözü kapalı ağlıyor kucağıma aldım itiyor beni uyandırdım serum fizyolojik sıktım burnuna acaba burnu tıkalı diye mi bu kadar ağladı yoksa rüyasında korktu mu anlamadım beraber oturuyoruz şuan 24 aylık oğlum ne iyi gelir bu burun tıkanıklığına