sadbut arkadaşım kilo verimini hızlandırmak için iğne kullandı, doktor kontrolünde 15 gün ya da ayda bir tahlil verdi diye hatırlıyorum sonuç hiç bir işe yaramadı .
Değerler kötüyken iğneye zaten başlanmaz.
Bende şeker problemi olduğu halde iğneyi bırak ilaca bile başlamadı doktorum, yemeni içmeni düzenle 6 ay sonra yine bakalım duruma göre hareket edelim dedi. Yani öyle sipariş verip alıyım gidip olayım hemen zayıflıyım falan öyle bir şey yok anca sağlığından olursun.