zeynebbrn 4 aylık oğlum öksürdüğü zaman köpek havlaması gibi ses çıkarıyor ama sadece öksürünce bu olıyor ve sürekli öksürmüyor. Bazen günde 1 kere bazen ⅔ Kere. Bu ses normal mi acaba . Ateşi ve burun akıntısıda yok