Egzama maalesef çok kötü birşey 6 yıldır çekiyorum birinci kızımın doğumundan sonra başladı saçlarımda vardı gitmediğim doktor kalmadı sürekli tekrarlıyorum sonra yayıldı kulak arkası vs krem sürünce geçiyor bırakınca tekrar ellerimdekine vazelin iyi gelmişti düzenli sürünce geçti