crn_yldz38 Arkadaşlar oğlum yaklaşık 3-4 aydır sürekli yastık kırlent üzerinde zıplıyor(ayıp anlamında) eşimle bizi görmesi imkansız asla bir yerden görmedi bu durumu yaştan başka kimse varmı?