havem 16. Aydan sesleniyorum bizim ek gıda sürecimiz kargaş burgaş. 1. 2. Yaş sendromu diş süreci büyüme atağı yeme rutinlerimizi çok değiştirdi. Kahvaltı var ama sonrası tamamen onjn huzuruna bağlı ilerliyor. Sevdiği şeyler sürekli değişiyor. Dönem dönem reddediyor. O yüzden zorlamak yerine onun yemeğe istekli olmasını bekliyorum. Porsiyon küçük olmalı. Ayı ilerledikçe fazla yapsan dahi küçük porsiyonları ilerlemen daha iyi. Meme isteği olursa reddetme emzir. Hem emzirmek hem ek gıda birbirine girebilir çok normal. Ataklar diş süreçleri hastalıklar bu yeme düzenini çok kez değiştirecek. Gözünüz korksun diye demiyorum. Bunun bilinciyle hareket edin ki afallamayın diye diyorum. Ve farklı şeyler yapmaya çalışın her zaman sevdiği şeyleri öneriliyor sürerseniz bıkabilir. Kendinden pay biç her zaman tavuk köfte yiyemezsin değil mi bi yerden sonra bıkkınlık gelir. E çocuklarda öyle işte. Dile getiremiyorum sadece ifade şekli farklı. Yememek ağzını açmamak tükürmek kaşığa vurmak gibi gibi.