Kasım ayında sebebini bilmediğim bir kanama oldu doktor tekrarlarsa hormon testi yapalım dedi kanama olmadı ama bir kaç şüphem var ilçedeyim ilçe devlet hastanesi olarak geçiyor aile sağlığı merkezi olarakta geçiyor bu testi yaparlar mi yaptıran var mi ne sonuç çıktı nasıl oluyor