annelikyolculugumm beyzack gaz damlası düzenli kullanmaya başladım yine iyi gibi ama bir kaç saat düzeni şaştığında yine çığlık çığlığa 🤦🏻♀️😮💨
annelikyolculugumm evolution 30 günlükken gazı başladı kaka yapmama falan derken 3.ay bitene kadar burnumuzdan geldi o gazlar 😬 tam rahat etti kendi biraz çıkarıyor ağlamıyor derken tekrar ortaya çıktı
annelikyolculugumm bebekbiskuvisi ben de demiri bir kaç gün vermedim baktım aynı yine gazlanıyor devam etmeye başladım bugün