zeynepp58 Merhaba sevgili anneler 22 aylık kızım aşırı gaz sorunu var böyle sancılanıyor gibi oluyor doğdu doğalı gaz problememiz geçmedi bu normal mı böyle durum yaşayanlar var mı?
shrida zeynepp58 13 aylık benimki de geceleri mesela gazdan uyanıyor. Bu ara ayaklarına çok dikkat ediyorum rahatladı biraz daha. 4. Aydan sonra geçecek bu gaz işleri sanardım ah ah😅