Kızlar bebeğim bu hafta 4 aylık oluyor 20.gunde gaz sorunu başlamıştı ve ilk 2,5 ay çok kötü geçti suan azaldı ağlama krizleri yok ama hep bi gaz kıvranması var kendı kendine kaka yapamıyor ıkınıyor ben destekliyorum ne zaman. Yapabilirse o zamana kadar karnını tutuyorum bacaklarını kaldırıyorum ne zaman kendı kendine yapmıs olacak ve gaz sorunsuz uyuyacak 🥲🥲çok yoruldum bu durumdan