kuzeyselin ay o aylarda kızım geldi aklıma. Ka do ye diyordu. Türkçesi karnım doydu yemiycem😂 bide şey vardı al şu ku be. Al şu kucağına beni😂 bizim ikili üçlü cümleleri vardı o ayda ama bazı şeyleri böyle kisaltip söylerdi. Şimdi 31 aylık bizim gibi konusuyor.
Bu çok normal. Çoğu bebek ilk harflerini söylüyor kelimelerin. Eksik söyledikçe siz doğrusunu söyleyin. Mesela masa yerine ma dedi evet o masa,masa diye tekrar edin.