Bebeğime ne oldu anlamıyorum. Normalde kendi beşiğinde elini tutmamla, sırtını sevmemle uyuyan bebek kucak harici sakinleşmiyor, uyumuyor. Normalde uyanır emziğini veririm ya da elini tutarım yeniden uykuya dalardı gece beslenmesini bile nadir isterdi ama şimdi beşiğinde uykuya geçiyor birkaç saat uyuyor sonra bizim kısır döngü başlıyor. Ağlayarak uyanıyor kucak harici susmadığı için kucağıma alıyorum tam derin uykuya geçmeden yatağına koymak için ayağa kalktığımda ağlamaya başlıyor. Eşimle aramızda yatarsa sabaha kadar deliksiz uyuyor ama kendi beşiğinde sürekli ağlayarak uyanıyor. Bu ay da atak falan mı var ne yapmalıyım?