rachelgreen_ merhabalar.10 senedir bu hastalıkla uğraşıyorum.Maalesef ki tedavisi olmayan bir hastalık.Levmont,desmont,cermont,zespira plus kullandım bir süre hafifliyor ama bünye ilaca alışınca tekrar eski halime dönüyorum.Dehşet bir şekilde burun akıntım var.Hapşurma da cabası.Ben önce KBb gittim alerji bölümüne yolladı.Evdeki akar,toz,Bahar aylarındaki polenlere,yün,peluş şeylere karşı alerjim varmış.Dikkat etmeye çalıştım fakat hiçbir etkisi olmayınca saldım artık.Eve hava temizleyicisi al iyi gelir dediler.Nafile.1.5 senedir hava temizleyicisi kullanıyorum evet ev ferah tozu çekiyor ama bana faydası olmadı