Durum_m Kızlar aptamil nutrica kullanıyorum kısa sürede 6.ayımız bitiyor. 1 sen 2 ye geçişte ne değişiyor? Daha mı katı oluyor🙈
Mete_moms Durum_m biz hipp combiotic kullanıyoruz içeriği daha fazla o yüzden yoğun oluyor 1 no biraz su gibiydi mesela 2 no daha zor eriyor gibi ☺️
Ayce_1999 Mete_moms bana da çok değişik geldi 2 numara ya böyle kutusunun kenarlarına yapışıyor aynı nişasta gibi kesik kesik duruyor tuhafıma gitti 🥴
hakkininannesi [bilinmeyen] içindeki vitaminler mineraller değişiyor ayına göre onlarda artıyor canım