aynenbenim begolas benimkide çok hareketli hiç durmuyor bence ondan ne kafaya takıyorsun 2 yaş sonra alırlar kim küçük kalıp büyüyemiş ki
eozlem Benimki 18 aylık. 80 cm 10 kilo. Ağzı bir dakika boş durmaz. Gece gündüz de emer. Yemesi de çok güzel ama aşırı hareketli. Gün içinde huzurlu bir bebekse zaten 2 yaştan sonra genetik faktörler devreye giriyor coktdert etmeyin.