Kızım 12 Mart’ta 2 yaşına girecek son birkaç gündür gece uykusuna yatıramıyorum 1 saattir mesela uğraşıyorum ağlıyor numaradan uyumuyor yani zorla yatağa yatırıyorum gülüyor oyun yapıyorum sanıyor kalkıyor ben bir daha yatırıyorum yani hacıyatmaz gibi oldu ama yok, odasından çıktım içeri gittim ağlaya ağlaya çağırdı uyicam diye şimdi oturdu oyuncaklarıyla oynuyor. Yani uyku gerilemesi mi var bu yaşta yoksa 2 aylık ta kardeşi var kardeş kıskançlığı mı yapıyor anlamış değilim vallahi tükendim yani bebeğimin gazı var gündüz uykuları düzensiz sürekli kucak istiyor ona rağmen kızım beni daha çok yordu şu 2 ayda 20 yıl yaşlandım sanki