cnpcm ilydinl bende ekimde doğum yaptım ocak sonu oldum 😀 ilk ay çok kötüydü depent bile kullandım çok geldi çünkü içerisi bi güzel temizlendiğini anladım 😄
tazeanneeex ilydinl benim bebe 2 yaşına girecek bende gecikme olmaz normalde bu ay böyle anormallik oldu 🤣
dlk1410 tazeanneeex Benim ilk bebegimde 1 buçuk yıl sonra olmuştum. İkinci bebeğimde 1 yıl geçti oldum. Doktor süt hormonlar ağır basınca olmaz dedi
alpsr dlk1410 tamamen normalmiş mi benimde 1 yaş olucak 1 aya gelen giden yok biraz korkuyorum bebeğim gece gündüz sürekli emiyor