Geçmiş olsun üfrüm genel olarak bebeklerin çoğunda görülüyormuş duyduğum kadarıyla takip istiyor doktor genellikle ve kendiliğinden belli bi süre sonra geçiyor istanbulda mehmet akif ersoy gögüs ve kalp damar hastanesindeki doktorlara iyi diyorlar isterseniz oraya bakabilirsiniz