ozlemozkan Busra4008 ay yapmayın bence biraz daha büyüsün kızım kısa süre sonra 2 yaşına gircek 2 aylık ta bebeğim var kızım çok çok zorluyor
Kizilciksurubu Busra4008 Oğlum tam 2.5 yaşında. Memeyi bıraktı, şu an da bezi bırakma sürecindeyiz. Onu da hallettik mi altın çağım başlıyor, ikinci çocuk ı-ıhhh, şimdi değil :) Biraz sefasını sürmem lazım :)
Elfgrn Busra4008 3 Yaş benim ki yeni girdi yaşına Şuan hala düşünmüyorum, arada bir yokluyor geri çeviriyorum 😁
Busra4008 ozlemozkan ama senin ki 2 yaşına girecekmiş bende 3 yaşını doldurunca düşünüyorm oğlum da 3.5 yaş olur doğana kadar inşallah 😀
Busra4008 Kizilciksurubu maşallah bu zamana kadar emdiyse biz 6 aya kadar oldu oda biraz emme biraz sağma biraz mama tuvalet eğitimi de bayramdan sonra inşallah
Busra4008 Elfgrn valla ağustos ta 3 yaşını dolduracak oğlum sonra düşünüyorum napim çünkü benim yaşımda 33 sonra kafa da gelmiyor 😀
Kizilciksurubu Busra4008 3 ay oldu bizim de bırakalı. Çok meme düşkünüydü ama bırakmaya benden daha hazırmış. Zorlanmadan bıraktık. Darısı başınıza :)
Elfgrn Busra4008 Yaş faktöru de etkili oluyor haklısınız. Benim yaşım daha az ondan acele etmiyorum doğrusu.
Bade5 Busra4008 3 yaşında kızım Allah olmaya isteyene versin yeni yeni kendimi toparlıyorum tekrar aynı süreci yaşamam 😅
esrayadasare Busra4008 düşünmekle kalmadık yaptık bi hata 😂 2,5 yaşında ve 4 aylık olmak üzere iki kızım var ve durumum çok vahim 😂
Busra4008 esrayadasare Allah yardımcın olsun inşalah 😀 yaş farkı az mış bayağı 2.5 yaş ilgi istiyor oyun istiyor
esrayadasare Busra4008 kesinlikle küçük kızım da kolik ikisi arasında gün boyu perişan oluyorum başımda saç vücudumda egzama olmayam yer kalmadı stresten Allah isteyene olmayana versin inşallah bizimkileride bizlere hayırlı evlatlar etsin amin ☺️