Kreşe girmek istemiyor hergün sürüyerek götürüyorum inan yoruldum evde durduğun da sıkıntıdan patlıyor ben bişeyler ögrensin eğlensin diye verdim inanın birşey ögrensin niyetinde bile değilim ama çokta faydası var ama gitmek istemiyor akşamdan pazarlık ediyor yarın okul varmı soru soruyor evet var diyince hali tavrı değişiyor aglamalar bana karşı sinir telefonuma v.b eşyalara zarar vermeye vurma bagırma ağlama krizleri neden anlamıyorum ögretmeni de çok iyi sürekli iletişim halindeyim tmam gitmesin ama evde de inan çok zor çok zorluyor sürekli oyun istiyor ilgi gösteriyorum fazlasıyla ama yetemiyorum iki ay oldu ne zaman alıaşcak ne yapacagım şaşırdım inan dişimizden ekmeğimizden kıstık tek gitsin sıkılmasın eğlensin diye ama yok sabah naz niyaz gidiyor ama okula geldin mi de arkasına bakmadan gidiyor gün içinde çok iyi diyor ögretmeni neden bana böyle hırçın huysuz öfkeli.. Kafayı bozmama az kaldı 😫😤 neden zarar veriyor akıllı saatimi almış koymuş yere yumrukluyor falan kızdım iki saat agladı kafam davul gibi oldu dönemsel mi